Skládací kolo Tern Link D8

cena včetně DPH (21 %): 19 990 Kč

cena bez DPH (21 %): 16 520 Kč

Základní popis

Bestseller v naší nabídce, robustní hliníkový rám s rychlým a příjemným způsobem skládání N-Fold, střední třída v nabídce Ternu osazený lépe než základní Tern Link B7 a levnější než vyšší třída Tern Verge P20 nebo Tern Verge X10.

Skládačka Link D8 se vyznačuje dvoustěnnými ráfky a nastavitelným představec AndrosTM, který umožňuje nastavit pozici řídítek pomocí dvou obrovských rychloupínáků během několika sekund. Můžete tak změnit pozici sezení klidně i podle toho, jakou máte zrovna náladu. Buď sportovně-silniční a nebo vyhlídkově-městskou. Zkombinujte lehký, tuhý a krásný rám s kvalitními komponenty a těmi nejlepšími technologiemi, které se v dnešním světě skládacích kol vyskytují. A dostanete Tern Link D8. OCL jointTM – skládací mechanismus hlavní rámové trubky je až neuvěřitelně pevný, lehce se skládá a perfektně vypadá. Stejně tak představec PhysisTM vás překvapí svou tuhostí, která je mezi skládacími koly unikátní. Stačí jediný pohled na jeho robustní vzhled a bude vám jasné, že o nějaké flexi u něj nemůže být ani řeč. Skvěle fungující řazení zaručí přehazovačka Neos, která byla vyvinuta speciálně pro malá kola.

Specifikace

– barva černomodrá
– velikost balíčku 37x79x72cm
– sedlovka s průměrem 34mm
– fixní robustní pevný představec s prostorovým klapákem
– 8mi stupňová kazeta 12-32 s přehazovačkou Neos
– plastové blatníky SKS
– zadní nosič
– rychloupínáky v obou kolech
– V-brzdy
– pohodlné sportovní sedlo

Videovizitka

 

Fotogalerie

11 komentářů u “Skládací kolo Tern Link D8

  1. Dobrý den, uvažuji o koupi skládačky, dělám si průzkum :-) a toto kolo mne zaujalo. Jsem 60tiletá paní s naváhou, nicméně dost akční a jen mne zajímá, jestli manipulaci se skládáním zvládnu a také jaká je nosnost kola, moje váha se pohybuje kolem 80-85 kg, tak bych nerada kolo mučila. Moc se mi líbí vaše stránky, chci se k vám vypravit, ale momentálně se mi rozbilo auto a zatím jsem nenastudovala cestu MHD k vám. Zatím děkuji Dufková

    • Váhový limit kol Tern je 110kg takže máte ještě rezervu :-). Skládání se zatím během dvou pokusů naučili všichni návštěvníci a nejsnazší je přijít pěšky (600 metrů) od metra C Ládví nebo taky pěšky (15 metrů) od stanice Šimůnkova 136tky autobusu jedoucího od stanice metra C Střížkov. Ladia Blaha

    • Je to kvůli rotaci přední vidlice při skládání. Podívejte se na video uvidíte co udělá bowden přední brzdy a brzda při skládání N-fold.

  2. Vážený pane,
    Tern D8 je velmi příjemný na ježdění, protože má na 1. stupeň velmi lehký převod. Můj Tern D8, kupovaný jinde, má ale 7 rychlostí, ne 8. Mohl byste předváděné skládání D8 vylepšit tím, že nesklopíte opěrku kola. Není k tomu důvod. Potom můžete po složení kola vytáhnout sedlo nahoru a jet s Ternem D8 před sebou jako s kočárkem, takže ho nemusíte na rovině nosit. S brašnou na nosiči a blatníky má rovných 14 kg. Pochopitelně, že je dobré k tomu zajistit magnetku raději také jednoduše gumotahem nebo řemínkem. Ono to zas tak moc pohromadě nedrží.

    • D8 patrně nemůže mít 7 rychlostí, všechny byly vždy osmistupňové, ale Link se dělá i sedmistupňpvý jako B7 a loni se prodával sedmistupňový jako C7. Ano kolo lze snadno vodit po kolech pokud se u složeného kola zvedne sedlo a při zajištění balíčku lépe než magnety funguje i zvednutí řídítek a vodění za řídítka. Ať to frčí!

  3. Přeji krásný den,
    uvazuji o koupě D8, chci se zeptat, dají se osadit na kolo i jiné pláště, řekněme do lehkého terénu, ne přímo horská turistika, ale řekněme polní cesty kolem v mírném svažitém terénu? Děkuji za odpověď.

    • I standadní pláště v takovém použití obstojí. je možné je nahradit širšími do velikosti cca 2 palce pokud mají hrubší vzorek a hladší pojme kolo i třeba schwalbe big apple 2,15. Je třeba ovšem vyměnit i blatníky za širší.

  4. Tern D8 (starší typ představce) po 700 km a dvou letech:
    Upínač předního kola jsem otočil pákou doleva, jinak dře rám, takže vpředu vlevo, vzadu vpravo. Vidím to i na fotkách obojí vpravo.
    Na Magnetic není spolehnutí. Pro jistotu přetahuji krátké pryžové lanko brašny na nosiči přes kloub pro sklopení řídítek. Logické konstrukční řešení by byl další druhý delší pryžový pásek uchytitelný na vzdáleném konci v klidové i pracovní poloze, tedy v obou polohách.
    Lepší způsob skládání kola je ponechat přitom vysunutý stojánek. Po rovině se pak složené kolo nejlépe přesunuje s povytaženým sedlem před sebou. Vysunutý stojánek přitom chrání přitom převodník před úderem o zem v případě vyklouznutí sedla z ruky. Do schodů zásadně nosím kolo za sedlo, řídítky a bowdeny od sebe, se sklopenou šlapkou na mé (pravé) straně a se zajištěním kromě magnetu i druhým pryžovým lankem, kterým je lanko brašny na nosiči.
    Na straně řídítek trčí ven trochu nehezky bowdeny.
    Vážím 85 kg. Občas musím dotahovat protimatku na upínání sedlovky, neb sjíždím. Sedlovka musí být dotažena dost silou při 85 kg.
    A „bez okecávání“, hmotnost kola, pochopitelně se šlapkami, dodávaným nosičem a blatníky je téměř 14 kg. Rozměry ve složení jsem naměřil jen 38x77x72 cm, půdorysný průřez je lichoběžníkový, takže se složené vejde jako lichoběžník i do obvyklého nákupního vozíku, používaného v samoobsluhách.
    Vyměnil jsem si sedlo za pohodlnější turistické gelové sedlo Author Ergo Density (protože skládací kolo je především turistické kolo, přidal 2×2 klasické oválné odrazky do drátů kol, přidal chybějící přední odrazku (nevidím ji ani na vyobrazení), a protože je toto krátké kolo s 20″ koly více vratké při ohlížení dozadu, přidal jsem panoramatické (!) zrcátko namísto zátky v gripu, nejprve na jednu stranu a pak i na druhou. Zrcátka při složení dobře zapadnou.
    Jediné co za 14 dní odešlo byla páčka zvonku. Druhý odešel také,a ž zvonek jiné konstrukce byl OK.
    Když systém skládání porovnám s Dahonem, výhodou je, že není třeba upravovat délku řídítek ale jinak skovaná řídítka mezi koly jsou asi lepší kvůli bowdenům.
    Když systém skládání porovnám s Bromptonem, zásadní nevýhodou Bromptonu je, že po složení se nosič stává podstavcem. Nosičové místo je konstrukčně tím odepsané. Zpětné zrcátko na Bromptonu?

    Drobný nákup se mém Ternu (starý představec) nejlépe vozí zavěšený v PE sáčku na zobáku upevnění řídítek. Nepřenáší se tak na něj pohyby řídítek´, jak tomu je když by se vozil v košíku vpředu.

    Zpřevodování D8 je velmi dobré, 20″ kola jsou kompenzována převodníkem s 52 zuby. Pochopitelně, 2. převodník by byl super. Ale to je až u X20.
    Ale to 8. kolečko kazety 32 zubů je dostačující.
    Všechny klouby skládání jsou zatím bez závad.

  5. Dobry den,

    chtel bych se zeptat, jaky je vyskovy limit postavy pro kola Tern Link C8 a D8. Merim 192cm a vazim 90kg.

    Dekuji za odpoved.

    • Jste na hranici, limit je cca 190-195 bylo by lépe kolo zkusit osobně možná budete potřebovat teleskopickou sedlovku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *